Известие

Collapse
No announcement yet.

За тия дето са си резнали пин 15....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от rudoni Покажи съобщение
    Доко , кво ще кажеш да го резна тоя катализатор , А ?проверихте ли как се издухват ваште Алфи?какво излиза през ауспуха?
    Ами не знам,на моята бивша 156 катализатора си е там и предполагам е в добро състояние,защото колицата си понавървява доста -Хавичко да каже? Ако ти е наред ,не го махай,но има хора на друго мнение.По точен съвет може да ти даде някой който го е свалил ,би трябвало да се поодпуши малко в ниските обороти,но не съм сигурен какво ще е влиянието върху ламбдата,а най-малко там искам да си имам проблем (като купих колата беше с неизправна л.сонда,градско разхода беше около 18-20/100,след смяна с нова падна по книжка,даже и повече) Ако все пак го махнеш ,сложи резонансно гърне на негово място,а не права тръба.Имал съм кола със счупен катализатор,както си карах извън градско падна мощноста,не иска да върви колицата,все едно няма компресия,а то катализаторчето се счупило,запушило гърнето и няма ход колата,ей тогава направо смених цялата генерация ,и колата си хукна пак.Ако ти клати обороти и махнеш катализатора,не виждам логика.Ще експерементираме тези дни разни неща ,но си мисля ,че е супер простотия това с тия клатещи обороти.

    Comment


    • #32
      Ам незнам за тоя пин 15 но в аутодата и лоркшоп на 15 пин пише че няма нищо
      Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
        Ам незнам за тоя пин 15 но в аутодата и лоркшоп на 15 пин пише че няма нищо
        Не знам какво пише в аутодата ,но след като откачих пин15 компютъра си засече грешка - няма връзка километраж-компютър ,виж пак за кой пин 15 нищо не пише,буксите са две,става въпрос за по голямата до колкото си спомням на километража, не на оборотомера.
        Attached Files

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
          Не знам какво пише в аутодата ,но след като откачих пин15 компютъра си засече грешка - няма връзка километраж-компютър ,виж пак за кой пин 15 нищо не пише,буксите са две,става въпрос за по голямата до колкото си спомням на километража, не на оборотомера.
          Ами аз не сам разбрал кои пин помислих че на ECU
          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
            Ами аз не сам разбрал кои пин помислих че на ECU
            ОК. Да не се объркате , не закачайте пиновете на ЕКУ-то , там боли.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
              Не знам какво пише в аутодата ,но след като откачих пин15 компютъра си засече грешка - няма връзка километраж-компютър ,виж пак за кой пин 15 нищо не пише,буксите са две,става въпрос за по голямата до колкото си спомням на километража, не на оборотомера.
              Абсолютно - веднага отчита че виекъл спиид сензор е откачен, дори не е нужно да запалиш колата, при мен я отчита само докато дам на контакт.......
              Иначе за колегата с катализатора - махането му блеше едно от първите неща дето направих......но това си е въпрос на мнение и предпочитания.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #37
                аз мерих какво напрежение излиза от този пин 15 на километража
                когато колата не е в движение напрежението е 0V
                когато се движи - няма и 0.6V като даже беше и 0.05V (не съм сбъркал - толкова (0.05) показваше от време на време). Като се увеличава скороста не се променя.
                Въпроса е че аз на тези стойности не вярвам понеже може и да е от грешка на уреда.
                Вероятно сигнала е някакъв импулсен, който аз нямам с какво да измеря (трябва ми осцилоскоп- но в движение как да го захраня)

                А това че дава грешка на компа както сте писали, за мен беше причина да си го влюча пак.
                Между другото аз съм го направил с едно ключе и мога по всяко време да го включвам или изключвам. Но сега си го държа включен.
                Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                Comment


                • #38
                  и някой знае ли:
                  тази грешка ще се самоизтрие ли като е включен или трябва да се трие принудително
                  Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
                    и някой знае ли:
                    тази грешка ще се самоизтрие ли като е включен или трябва да се трие принудително
                    Мисля ,че не,но не съм сигурен.По добре ако имаш възможност си ги зачисти .Някой по-запознат да сподели все пак......

                    Comment


                    • #40
                      Колега на този пин се подават правоъгълни импулси.
                      0 волта е когато няма а когато се движи всеки импулс подава ток. Има начин да се измери с осцилоскоп.
                      С UPS. Аз имам един които ще издържи 20-30 мин.
                      И осцилоскоп мога да намеря. Само кола която не клати не мога да намеря
                      Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                      Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                      Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от XaBu4ko Покажи съобщение
                        Има начин да се измери с осцилоскоп.
                        С UPS.


                        Ех защо не се сетих и аз че точно с UPS мога да си осигуря захранването.
                        Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                        Comment


                        • #42
                          не е необходимо с лаптоп. втигаш предницата , махаш колелото ,4-та и газ и мериш. мо съм сигурен че ще бъдат правоъгълни като на датчик Хол.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
                            и някой знае ли:
                            тази грешка ще се самоизтрие ли като е включен или трябва да се трие принудително
                            Трябва да се изтрие.....остава.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #44
                              kolega, az 6te ti nameria osciloskop koito se vyrzva kym laptop i pravi snimki na procesite.... i alfa, koiato v momenta ne si klati oborotite....kaji koga iska6 da pravim eksperimenta i ....i nai-ve4e izvodite.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от nellavy Покажи съобщение
                                kolega, az 6te ti nameria osciloskop koito se vyrzva kym laptop i pravi snimki na procesite.... i alfa, koiato v momenta ne si klati oborotite....kaji koga iska6 da pravim eksperimenta i ....i nai-ve4e izvodite.
                                Ела утре на срещата и ще се разберете В 17.00 на паркинга зад Автото Ако не вали ще си мерите

                                Comment

                                Working...
                                X